torsdag 6 november 2008

Jippi, nu är det snart agilitytävlingsdags igen

Imorgon fredag jobbar jag bara halvdag, för sen ska vi åka till Rättvik o helgens agilitytävling. Det ska bli såååå kul, vi ska tävla både i lag (Småterrieristerna) och individuellt.

Idag kom BTB (vår rastidning), den var nog lite sen, så jag hade glömt bort att jag skrivit lite om "en framgångsrik BT-helg" i Borlänge. Jag blev såå glad av att läsa om alla BT-ekipagens härliga framgångar, det gav energi och mersmak....

Hundflickorna mår bra! Igår tränade vi lite, bl a en "stress-slalom" för att öka farten i slalom, och det gick jättebra, KUL! Ska testa i helgen ;0)

E (o jag) har börjat titta på nästa års BT-almanacka, saknas lite bilder, men trots kort varsel har det kommit in massor med foton. Det är skoj att folk är engagerade

Inga kommentarer: