tisdag 10 augusti 2010

Redan sent

Ja, det är redan imorgon, borde sova för länge sen..men men. Imorgon börjar SÅ igen efter långledigt, med tjänstledigt & semester. Äntligen blir det huddagar igen och nästa vecka är båda "hudisarna" på plats, och sen kommer H också i sept, efter sommarlovsledigt med sina smågrabbar, ser fram emot när alla är tillbaka och vi kan köra järnet igen ;0) För det är verkligen ingen semester när vi har hudmottagning full igång, men det gillar jag!

I helgen som var tävlade vi i Dalafloda, hade lång sovmorgon på lördagen och i PM stod att klass 3skulle starta tidigast kl.13.00, så vi kunde åka samma morgon, riktigt bra! Några lysande framgångar blev det inte, tyvärr, hade tänkt ta nån SM-pinne eller två i agilityklasserna, men icke sa nicke. Lördagens agilityklass gick riktigt bra fram till jag klantade mig och kom efter en aning, då tog hon ett hopphinder från fel håll och just där var det verkligen inte svårt utan många andra svårigheter var redan avklarade och hon. Och i lördagens hopplopp, som jag tyckte gick bra och med tryck, visade det sig att det nollade loppet bara räckte till en 7:e plats, trots bra fart. Söndagen bjöd på bara diskar. Nu behöver jag verkligen göra nåt åt KF på balansens nedfart! Har redan börjat ikväll på klubben, nu ska min envishet användas till ytterligare en bra sak! Klickern o blodpudding funkar bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS till den "spräckta nollan" och cert ;-) Hurra vad ni är bra!!!
Men tror att du behöver uppdatera lite....

Kram Nina, Ebba & Ella