söndag 16 januari 2011

Grått o trist väder, bläh!

Tur att jag har mina "småbrudar" - Brusa, Storma & Röja - de är helt fantastiska glädjeämnen!

Istället för att "hissa & dissa"-listor som verkar vara lite inne, tänker jag fortsätta att göra energi-givande s k tacksamhetslistor (och kanske nån släpp-lista då & då, de vore nog "rensande" o bra också!)

Min tacksamhetslista idag är;
1. att jag har Timo, den finaste, bästa sambo jag kan ha.
2. att jag är frisk, förstås! Och mina fina värden hos företagshälsvården.
3. att jag fick utöka vår "familj" med en liten "Röja" (tack Anja!) och kan vara "valpledig" (tack Maggan!) för att lära känna henne.
4. att rehab/sjukgymnastiken efter axelluxationen går sååå bra, att sjukgymnasten bara kunde gratulera, sist vi sågs.
5. att axeln fungerar att köra agility med, trots att det inte alls är länge sen det hände.
6. att jag har mina fina vänner, även om flera av er bort ganska långt bort, så vet jag att jag har er.




Inga kommentarer: