måndag 3 december 2007

Jobbhelg & Glöggpromenad



I helgen hade vi vår traditionsenliga "Glöggpromenad i Haga parken" 22st BT kom och hade med sig en massa hussar & mattar. Trevligt som vanligt. Efter adventsfikat var det många som släppte sin BT och oj vad det gick. Jag lyckades fånga några på bild. Själv blir jag bara nervös över att det ska hända nåt, ser för mycket elände på jobbet, tror jag. Men alla skötte sig jättebra och hade jätteskoj.
Idag måndag har jag varit ledig eftersom jag jobbade helgen. Vädret som var grått, regnigt & mulet gjorde att vi sov länge, både hundar o folk. Sen for jag till stan klippte mig & färgade håret (äntligen!) och handlade. Fick faktiskt en hel del gjort känns bra.
Packat BTS-almanackor som ska postas till folk som beställt.
Just ja, jag har beställt glasögon! Var på synkontroll förra veckan och det var inte helt bra så nu ska det fixas med brillor. Det blir nog skönt för jag ser inte helt skarpt. En del av min ständiga huvudvärk kan komma därifrån, så får se om det kanske blir en aning bättre.

Igår när jag jobbade var T o hundflickorna och flyttade agilityhinder på Lidingö från BK till ridhuset. Efter körde de lite träning på en bana, Brusa skötte sig tydligen jättebra medans Storma mest var ett busfrö.

Inga kommentarer: