fredag 9 april 2010

Äntligen framme!

Nu ligger jag på sängen och surfar, och kollar in Skavlan på TV:n. Vi bor på Madam Blå Hotel, ett fantastiskt litet gulligt hotell, och billigt 550kr för 2per inkl hundarna. Det är ett gammalt gästgiveri, tror jag, i Essunga en liten, liten ort, (läs: håla) ett stenkast från Vårgårda, där vi (Storma & jag) ska tävla i morgon, det är Agif:s Svenska Agilitymästerskapet. Och det ska bli såååå skoj, *längtar* för det är ett tag sen vi tävlade ;0)))
Resan hit gick jättebra, T mötte mig vid F-hemsplan o sen bar det av söderut, som tur vad det inte särskilt mycket köer, så det flöt på. Jag somnade nästan omgående, förstår inte varför jag är så trött. Jo det förstår jag egentligen, jag kommer aldrig i säng, sover för lite helt enkelt. Skulle må mycket bättre om jag kunde sova lite mer. Så det är väl bara o testa på en gång! God natt!
"I morgon é en annan dag...", vår dag Stormas & min, satan vad vi ska springa & vad kul vi ska ha.

Inga kommentarer: