måndag 23 maj 2011

Lite framgångar = ENERGI!

Tänka att lite positiv vind, sköna dunkar i ryggen, snälla bra kommentarer, gör att man mår såå bra och att man (läs; jag ) kan fixa nästan vad som helst, typ ta ner månen eller nåt, vad Du vill. Du kan få välja ;0) Inget är omöjligt, gillar verkligen den känslan! Vill behålla den läääänge och bara surfa på vågen, njuta!
Hur lätt var det inte att städa lägenheten (vilket jag normalt, mer eller mindra hatar och flyr som pesten), stiga upp i morse (jo då jag ÄR mycket morgon trött normalt) fixa lunch, mellanmål och komma iväg på morgonen. ALLT bara gick som den dans ;0) Varför? Jo, tack vare lite framgångar i agilityn i helgen - Storma o jag nollade två laglopp på lördagen och nollade två individuella lopp på söndagen och fick därmed en SM-pinne med laget på lördagen och 2(!!!) st individuella igår. Såå skönt.
Brusa gjorde också bra ifrån sig, men hon "spelar" i en annan division, "mingel o flärd", vinka till publiken o så, om ni hajjar, men hon har fantastiskt kul och jag tror att hon tycker att hon är världsbäst, min "plutt-plutt", och det får hon gärna tro. Hon njuter av att få sina små korvbitar efter loppet och busa med sin pipleksak.
Tävlingen i Knivsta brukar vara en riktig höjdare och de finska domarna iår gjorde ju inte saken sämre heller. Välordnat och fint prisbord och så kanonväder med trevligt sällskap, gjorde att det inte fanns nå´t & klaga på.

1 kommentar:

Anja sa...

kul att tävlingsåret har börjat bra och Brusiluskan får hänga med också. Klappa flickorna!!!Kram Anja