onsdag 6 juni 2007

Avmaskningsmedel mot latmask, eller?

Nej det är nog tillåtet att njuta av att vara ledig och INTE ha dåligt samvete för att jag inte gör någon nytta...
Borde och måste....jag idds faktiskt inte ett dugg, surfar en del på internet, varit och promenerat med hundflickorna så de fick bada (vilket de gillar skarpt).
Ikväll har jag tänkt åka & träna agility med borderflickorna.
Tänkt att jag skulle gjort en massa, typ städa, röja, packa, ja visst låter det skoj, nä just det, är det nationaldagen så är det. Visst borde jag få göra precis vad jag vill då utan att ha dåligt samvete. Det där jä...la samvetet, varför ska det få ta så´n stor plats?

Nu ska jag slappa lite till på balkongen, dricka te och kanske läsa lite i min bok jag håller på med. Ja, det är nog i princip vad jag orkar med. Slött? JAAA!

Imorgon har jag fridag från jobbet, det passar bra, för vi ska fira T:s systerson som ta studenten.

Inga kommentarer: