torsdag 7 juni 2007

Vem har speedat tiden?

Eller vart fa´n tar den vägen? Ja, jag svär för mycket, men vá fa´n detta är ju min blogg så det måste jag väl få?
Idag är det den 7 juni jag har fridag, grymt skönt klev precis ur sängen, klockan är kvart över elva (!!!) . Husse har tagit ut de små brudarna och varit i väg och köpt champange, riktig champange inget annat duger idag, för T:s systerson M har blivit stor, han tar studenten idag! HUR gick det till, han var ju bara ett litet knyte när jag träffade T, L ammade honom fortfarande, och nu är han stora karln!?!! Om det inte vore för sånt här, skulle inte jag förstå att jag blir allt äldre, nej inte gammal, bara lite äldre.... ;0) För annars är man ju precis lika fräsch, så det så! Idag ska vi möta honom, när han springer ut från skolan, med äkta champange och jordgubbar, det har blivit T: s special; som våra studenter brukar uppskatta. Sen ska vi iväg på hans mottagning, då blir det säkert en massa gott käk. Och kanske hinner vi åka på en träningstävling som SoSu ordnar ikväll, det vore jättekul, för det börjar bli ett tag sen vi tävlade och imorgon drar jag till England så då blir det ju uppehåll igen.
Igår byggde vi en klass 3 ag bana på klubben och körde, bara för å testa. Den var nog inte så svår för det gick väldigt bra, med bådea hundflickorna. Vi kom inte hem förrän vid 23 och då var de helt slut...

Inga kommentarer: