fredag 15 juni 2007

Livet går i ett!

Hittade en gammal bild på Storma - vår lilla gullis
Nu är det mycket på gång..
Tog en promenad i Vinterviken med hundflickorna, höll oss i skuggan för att inte behöva svettas.
Tycker Storma blir ganska påverkad av värmen, så där så jag ibland tror att hon är sjuk, men enligt husse är hon bara avslappnad, och det stämmer nog faktiskt, för sen nästa sekund är det brottning med morsan som gäller ;o)
Idag kompade jag några timmar och började därför inte förrän 17.00. Var bl a på Buttrick´s och letade maskeraddräkt åt både T och mig...mycket funderande. Men vi hittade varsin som nog blir bra, till U:s 50-års maskerad imorgon. Men först ska jag jobba och få ihop lite pengar, så även T. Present måste vi också komma på...hm, ja det blev nog bra, men vad jag hittade kan jag inte avslöja här, än=o) imorgon, kanske, det kommer en lite rapport.
Mycket & göra på "hudavd" idag tydligen, när jag inte var där, så nu väntar en nätt lite hög på mig, som jag ska försöka beta av nu i helgen...om vi nu inte har en masssa annat som kommer.

Missade tyvärr att jag bokat träning med G och Embla att vi skulle klickerträna idag, hade totalt glömt bort detta :0( Vi träffas istället på måndag. Dags att intensivträna med Brusa om vi ska få till det där med klicker, för nu har vi verkligen halkat efter! Vill verkligen ta tag i detta, så basta, nu jävlar blir det skärpning. Mer korv! Det gillar Brusa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj, klickertränar ni också för fullt (eller borde ;-) ). Va kul! Vi går en kortare Caniskurs (Grundfärdigheterna) nu, vilket Ziggisen tycker är kul, även om både hund och förare lider stort av crossoverproblematiken...
Önsker hela din flock en skön sommar och hoppas det går bra med pinnplockandet.
Åsa & Zig-Zag