lördag 2 juni 2007

Nu funkar det att kommentera! GÖR DET!!


Lördag och verkligen HELT ledig!
Inte en enda tid & passa har jag haft idag. Vilken frihet! Riktigt, riktigt avkopplande. Sovmorgon, lite frukost, en sväng ut med hundarna, agilityträning, lite lunch, sov på soffan med lite TV i bakgrunden, hundflickorna gosar gärna också då ;0) och om en stund ska vi gå ut och äta, på grekiska restauranten Morkullan (en av mina favoriter). Grymt skön dag, alltså!

Och ÄNTLIGEN hittade jag en inställning här på bloggen så nu kan ni alla kära bloggläsare, lägga en kommentar, vilket ni inte kunde tidigare utan att ha google-konto, det går nu!! Så nu hoppas jag att ni lägger små kommentarer/hälsningar när ni besökt oss. Det är nämligen sånt som jag gillar.

Jag behöver förresten lite HJÄLP, så nu kommer jag att efterlysa lite saker här, och hoppas naturligtvis på er hjälp!
1. Är det någon som har tips på hur man lägger upp ett fotoalbum gratis på internet? Jag får det inte att funka så jag behöver nåt tips.
2. Förslag på studentpresent till en kille som tar studenten om en knapp vecka...

Börjar längta lite...
nästa vecka ska jag och fyra kompisar åka till England och titta på borderterriers, det ska bli såååå kul! Vi ska på två utställningar, shoppa lite och bara ha trevligt. Nice, nice.

Och imorgon ska vi på St BTS grillpromenad vid Hellasgården, inte så många anmälda med det brukar alltid vara så trevligt och dessutom brukar vi ju så gott som alltid ha bra väder *håller tummarna* så det blir det säkert imorgon också!

Inga kommentarer: