måndag 13 augusti 2007

Ledig dag efter Eskilstuna-tävlingen


Oj, vad det var skönt att vara ledig idag!
Sovmorgon sitter aldrig fel tycker jag. Promenad med hundflickorna helt utan stress och med svalkande dopp i Mälaren. Riktig avkoppling. Pluggade lite klickerträning, för att bli klar med hemtentan...har mycket kvar. Men det är kul och Brusa är så motiverad och även Storma som vill vara med och "greja" är mycket intresserad.
Igår var vi och tävlade i Eskilstuna. Brusa & jag lyckades gå nollat i Hoppklass3, och det är nyss som hon blivit uppflyttad, så det kändes väldigt bra. Bara lite tidsfel, så det är bara att matte måste röra på fläsket lite mer....

Stack och tränade vid H-tulls F& S vid 17-18. Bra pass, ffa bra musik, den ena låten bättre än den andra. Passet skulle varit skitbra, om det inte varit för "finishen" när jag trodde, yes, nu ger jag järnet, och så är det klart....nej då ska man springa, jag bara spring runt, runt...jag verkligen hatar & springa, och jag går verkligen inte till F&S för att springa, det kan man göra i spåret, och det är ju därför jag går dit, för att få kondition, styrka och hälsa och för att slippa spåret!
Men vad gör jag då, jo jag biter ihop och kör....men det gör ju att mitt betyg på passet, sänks avsevärt, för det här är såååå trist. Så nu har jag gnällt av mig... så jag kan säkert bita ihop igen på nästa pass OM man nu måste springa där också.

Inga kommentarer: