lördag 11 oktober 2008

Agility - de e livet de!

Ja, jag tror jag är lite knäpp, men jag gillar verkligen den här sporten såå mycket. T o m när jag inte själv utövar den, utan kan titta på, när BT går nybörjarkurs för C, det är såå härligt att se dem utvecklas i en rasande fart, bara över helgen - helt fantastisk! Imorgon är sista dagen på helgkursen, som visserligen inte blev riktigt full, vi trodde att efterfrågan var större, men ändå gick att genomföra.
T går med Brusasonen Harry, och det är riktigt kul att se dem ihop. De gillar verkligen varandra! Hundpojken har samma energi som sin syster Storma så det kan bli hur bra som helst bara de blir lite samtränade. Så hoppas vi kan låna honom mer, så han kan debutera på tävling så småning om.
Imorgon ska även hundflickorna få ett ordentligt pass hoppas jag, för Å kommer upp från Gnesta o så tränar vi i kursarnas lunchpaus. Det blir skoj och välbehövligt!
Ska passa på o fota lite från kursen också, glömde kameran hemma idag.

Inga kommentarer: