måndag 15 juni 2009

Flickorna har varit på modelljobb, igen!

Idag har det varit fridag från jobbet. Tänkte träna agility, men bestämde mig redan när jag vaknade att vi skippar det i dag. Regnet vräker ner och det är grått & lite kallt (ja, fast det e sommar, ja & jag vet - jag é en "fryslort". Vi tog en sväng till Arlanda o hämtade hem vår husse T som varit på "gubb-rugby" i Rottweil, Tyskland och haft trevligt med de andra grabbarna (jag menar förstås; gubbarna) Hundflickorna o jag har varit o "jobbat" hos en proffsfotograf (Eivor Rasehorn) som vill ha bilder till en bok. Oj vilka bilder det blir och oj vad duktiga hundflickor vi har ;0)))) Snacka om att vi har nytta av att vi gått Canis Klickertränar utbildning. Brusa gör saker som hon aldrig tränat på och som jag inte hade en aning om att hon kunde. Riktigt skoj!

Storma är inte så dum hon heller på bild, eller hur? Sätter in de två ovanstående bilder, bara ett smakprov på vad hon fixat....men det KOMMER MERA!! Det KOMMER MERA.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gud vilka fina bilder! Ska bli kul att se flera sen!