torsdag 25 juni 2009

Skämmer bort er med nya fina bilder ;0)

Tro nu inte att blogglivet fortsättningsvis kommer att vara så här glamoröst, med fina bilder och uppdateringar ofta...det är bara nu. Eller vi får se, men just nu är det kul och inspirerande och då är det ju lätt att fixa in nya fina bilder på "brudarna", mattes hjärtegryn.
Fick nya fina bilder idag av Eivor Rasehorn, så alla foton i detta inlägg är lite smakprov;





Idag var det het sommarvärme, nästan så man klagade.. men vi hade lååång sovmorgon, Brusa & Storma sov och sov, på rygg med alla tassarna i vädret. Sov gjorde även husse som snarkade så det stod härliga till. Just en härlig syn dé där tre!
Kom faktiskt iväg till F&S idag, och det var på tiden eftersom jag hela tiden haft en massa ursäkter för att inte ta mig iväg. Och så är det så enkelt när jag kommer iväg och jag känner mig så nöjd, tycker nästan att jag blir smal bara av tanken på att träna, och det gjorde ju inget OM det var sant...men keep on dreaming..
T försökte gå på promenad med hundarna, men det skulle sniffas både här o där och sen skulle Brusa bara vara, ligga i gräset och bara njuta, i värmen. Hade även tänkt att vi skulle till klubben o träna innan jobbet, men damerna fick vara hemma i stället för det skulle säkert bara bli flämtigt att träna i denna värme.

Inga kommentarer: