torsdag 30 juli 2009

Trevlig dag!

Sovmorgon!!!! ;0) Något jag gillar skarpt! Tog det lugnt som man förtjänar när man har semester. Jag skulle nog kunna vara ledig jämt, nää nu överdrev jag nog, för jag gillar ju mitt jobb också. Men att bara ta dagen som den kommer är inte dumt. T fixade "frukost-lunch" - mumsig omelett med potatis & korv. Vi 13-tiden var det dags att styra kosan mot Knivsta för att träffa våra träningskompisar M o U, för en fika o bara "softa". Vi bara njöt att sitta i trädgården och så gjorde även alla hundarna. Inte dumt alls! TACK, det uppskattade vi mycket!

Foto; Maria Pettersson

Sen var det dags att fara till Knivsta BK för klass3-tävlingen. Den startade med Ag -klassen för large och därefter hoppklassen för large, sen var det dags för small-ekipagen. Ag-banan var lite utmanande här o var och det gällde att hålla i....trots att jag inte fick till det där riktiga flytet , nollade vi och tog en 6:e plats Storma o jag och det räckte faktiskt till en SM-pinne (!!). Brusa o husse tog sig runt med 5fel på ett kontaktfält, o lite tidsfel.

Foto; Maria Pettersson
Hoppbanan var egentligen en ösbana, men det blev "vobbligt" för mig så inget ös för vår del, helt enkelt en för dålig tid, men dock återigen ett nollat lopp, skönt, så vi slutade på en 11:e plats.

Inga kommentarer: