onsdag 16 september 2009

Filmtajm ;0)

Tack Monica Skoglund, BT:n Weras matte som filmade oss i Karlstad. De lopp som fastnade är inte felfria, men det ge ju mest när jag ska analysera vad som blev tokigt. Även om jag inte vill analysera ihjäl saker o ting, utan också kan acceptera "ja, ja det var en sån dag", o inte göra så stor "affär" av tokigheter heller. Det är så lätt att fastna i nåt och förstora bekymren, men jag jobbar gärna vidare bara. Visst är det på sin plats att analysera på djupet om samma fel ständigt återkommer.
Nu hittade jag små anledningar och inkonsekvens mot hur jag brukar handla, och det är ju inte dumt att se och förstå heller förstås ;0) För då behöver jag ju inte göra om felen igen.
Här är filmen i allafall : Klicka här!
Nu är det dags o sticka ska träffa Hille, innan jag ska jobba. Vi ska gå på Te-salong och dricka Afternoon Tea *mys*

1 kommentar:

Monica sa...

Åh jag vill också ha en Te-salong i Trollhättan *avundsjuk*

Hoppas att du och flocken får en hääääärlig helg.
Kram