söndag 27 september 2009

Long time since..

Vi har hunnit en massa. Varit på VM i agility i Dornbirn, Österrike. Oj vad häftigt det var, stämning på topp i hallen och det bjöds suverän agility. Näst efter svenska small-lagets medaljer, kommer jag särskilt ihåg; finska 16åriga small-världsmästarinnan, Minnas elev (GRATTIS MINNA!), Isabelle o Noas agilitylopp med häftigaste bytet vid muren, och fransmännens satsning som gjorde att de blev utan medalj, o grät. INSPIRATION är nog vad jag kan samman-fatta min upplevelse med. Sen att vi bodde på lyxhotell, hade hyrbil och käkade fantastisk wienerschnitzel gjorde ju INTE saken sämre.
Tyvärr verkar det som om i princip alla som varit på VM blivit förkylda efteråt. Så även jag med halsont & huvudvärk, men vitök, C-vitamin o Treo har gjort det drägligt och nu verkar det vara på bättringsvägen, så det är nog bäst att jag går o knyter mig.

Kort rapport från So-Su-tävlingen i helgen; Fantastiskt med sovmorgon, på lördagen! Storma har gått för fullt och tyvärr har jag inte hunnit med utan diskat henne, vet inte om jag ska skylla på nåt, förkylningen i så fall, men hur som helst kunde inte jag bättre än så här idag. Men fart det har hon ;0) Brusa gick bra med mig och verkar tycka det är kul, fick en 5 vid nån slalom ingång idag men nollade båda loppen igår 7-8:e plats tror jag det blev eller nåt. Ev t om SM-pinne... Skoj ;0)) GRATTIS Madde & Mischa som tog CERT!!!

Inga kommentarer: