tisdag 2 mars 2010

Vips så hade februari gått!

FEBRUARI!! Vart tog Du vägen??! Februari är ju min månad, gillar den månaden starkt, men i år hann jag inte njuta särskilt mycket. Från förra blogginlägget som jag gjorde på januaris sista dag till nu har en del hänt.
Efter vår trevliga dag i Roslagen hos C & Å blev jag mer o mer förkyld och lyssnade ju som vanligt inte på kroppen utan gick o jobbade. På onsdagen som för övrigr var min födelsedag till söndagen var jag helt "däckade" och gick inte ens ut med "jyxen", sov massor.
Sen har jag jobbat igen som vanligt och försökt komma iväg på nåt F&S-pass och lyckats på några få. Dock ingen styrketräning, så får se om det kan bli av imorgonkväll kanske.
Agilityträningen har det varit klent med pga helgjobbande och inställda träningar pga vi ej fått hyra ridhuset. MEN i helgen som kom hade vi finlandsbesök, Isa & Jouni var hemma och Jouni höll kurs med två glade gäng. Åååh vad härligt det var o komma igång och vad kul det var. Offensiv agility och full fart framåt. Såååå kul! Det här passar mig & Storma. Längtar till träningen på onsdag och tävlingen på söndag, trots att den verkar bli en natt-tävling i stället för em-tävling.

Inga kommentarer: