måndag 4 februari 2008

Inget att skylla på, så det är ju bara & le ;0))))

Jag har tänkt ganska mycket på , ja det här skulle jag nämna i bloggen och det här och så vips har en hel månad gått. En HEL månad, och det är ganska plötsligt februari, d v s MIN månad!
Jo, jag gillar februari, det är nog för att jag fyller år då, närmare bestämt igår.

Vad har hänt mer sen sist jag skrev, då?
Jo, familjen K har blivit 3! Läs mer här; http://emmababbel.blogspot.com/

Vi har varit på Åland & tävlat i agility, fantastiskt kul, igen. Och det gick jättebra för Storma, som startade i 3 lopp och kom 2:a i 2 av dem och i det 3:e blev det disk. För varje 2:a plats fick vi presentkort på Viking line( på 30€) - inte alls dumt! Testade nyinköpta videokameran, så det blev inga foton, tyvärr!

Vikten, då? Tja, om det ändå vore så, att det är tanken som räknas! Det har INTE gått nåt vidare, men jag har inte gett upp, så lite hopp finns det kvar, så dé så!

Inga kommentarer: