torsdag 28 februari 2008

Vår-depression, apati eller vad är det frågan om?

Jag vet inte riktigt, men då o då går jag in i någon slags dvala och får absolut ingenting gjort, i alla fall inte något av alla borden.... så är det nu.
Visst gör jag det nödvändigaste, men absolut inget extra, FAST jag vet att jag skulle må sååå bra av att få lite sådana "borden" gjorda. Ta exempelvis St BTS träffar, som E o jag stämde av för ett bra tag sen och sen skulle jag kolla upp en del runt några av dessa så vi få fart på verksamheten. Och att K ska föreläsa för BTS, boka in ordentligt, men hon var ju faktiskt sjuk så då vill inte jag stöta på och lägga mer saker på hennes börda...så det får avvakta lite till.

Nåt vettigt och ROLIGT gjorde jag idag i alla fall ;0) Jag o hundflickorna åkte till Ågesta och tränade i solen, oj vad vi njöt alla tre, de hade verkligen ingen lust att sluta. Kunde varit kvar länge, men matte skulle hem & äta för att sen jobba 13-20. För lite & göra....riktigt "träligt" måste jag säga, men i morgon blir det nog lite mer fart för då är det huddag ;0)

Håller på o planerar agilitytävlandet framöver, behöver ansöka om ledigt, anmäla & boka boende så det funkar. Åhh det ska bli riktigt skoj med säsongen!

1 kommentar:

maja sa...

Jag förstår vad du går igenom. Är också vår deppig :(

ta hand om dig!