tisdag 6 januari 2009

4:e dagen Kistamässan - helt slut.

Det går inte att komma ifrån att trots att det är VÄLDIGT kul att vara på agilitytävling, så är det tröttande med tidig morgon och långa dagar, högt sorl av ljud och tyvärr dålig kosthållning.
Till saken hör nog också att resultaten uteblir, och även detta ÄR tröttande...men, men tålamod... Vi diskade nog mest av alla den här helgen, men vi gjorde det med fart, Storma är jättekul att köra med och en vacker dag blir det kanske den väg som domaren vill, hela banan... och då ska ni får se! så just nu fortsätter jag med tålamod och tränar mer.
Brusa är segare och lite för följsam så därför blir det ju sämre tider - hon hade mestadels nollade lopp men på alldeles för långsamma tider... Iakttog på video i gårkväll, att hon ju faktiskt tar ganska vida svängar många gånger, åtminstone med husse, här borde gå att ta igen lite tid om hon kan svänga tightare. Nåt o träna på ;0) Köra tight utan o tappa fart.
Har fått kommentarer på mina inlägg...kul, det kan gärna fler av er göra, behöver inte vara "member" utan kan lägga kommentar som "anonym" men helst då underteckna med ditt namn så jag vet vem som gjort ett avtryck ;0)
Stort GRATTIS till alla vänner som gjorde flera fina resultat & lopp! Ia(!!), Noa, Konrad, Goliat, Jill, Sol, Rassel, Medusa, Kebban, Ebba, 4fun; som tog sin sista SM-pinne ;0) och alla andra som jag ev glömt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kämpa på Lisa och Storma även om det känns tungt när det inte blir några resultat så är det en investering i framtiden...det gäller att komma ihåg och fokusera på de bra bitarna i ett lopp även om man diskar sig. Du och Storma är ett jätteduktigt ekipage som kommer att bli grymma när ni kört ihop er ordentligt! "BT Rules" // Kram Nina

Lisa sa...

Tack, Nina! Ni är själva redan grymma Du o Ebba! Ser fram mot att ger er en match så småningom ;0) /Lisa

Anonym sa...

Hej! Nu har jag hittat hit. Visst ska vi till Åland, Jill, Sol och jag. Vi ses där. Kram