fredag 9 oktober 2009

Flyt, flow, medgång , medvind

Vet é sjutton vad man ska kalla det, men just nu käns livet bra att leva! Vad det beror på tänker jag inte analysera särskilt, men det kanske är nu när föreläsningen skjunkit in, som jag kan vara eftertänksam och faktiskt bättre uppskatta småsaker i vardagen, i nuet som gör att det känns bra, riktigt bra.
Vad händer då? Jo, positiva, roliga saker. Brusas provsvar att knölen var vara helt ofarlig. Idag har vi fått våra klubbkläder, som blev riktigt fina om jag får säga det själv ;0) Och snälla sponsorer som gör dem billigare, är ju aldrig fel, TACK! Imorgon tävlar vi igen - Folksam Cup, tänka er vi har sovmorgon - tidigaste start för small är 12.30 hos Mälarö BK (nästan som på hemmaplan) och på söndag är det DM hos Österåkers BK. Helgen ska bli sååå kul! Storma o jag ska köra så det ryker...och bara njuta. Brusa är ju dopad pga narkosen och smärtlindringen, men till Nedansiljan är hon tävlingsklar och då ska vi köra med laget också "Konrads kalasbrudar".
Idag kom min beställning från Extrafilm. De har erbjudande på att göra almanacka för 2010. Och jag har gjort en av mina favoritbilder på Brusa & Storma och den blev riktigt bra. Kan verkligen rekommenderas! Och inte särskilt dyrt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är det fantastiskt när allt känns så himla bra! :) Mitt senaste blogginlägg handlar om detsamma. Ses!/Ullis, Diesel o Maq