måndag 28 december 2009

Julen passerade lugnt & skönt

Jobbade självaste julaftonskvällen, helt okey, T kom med jultallrik åt oss, bra för alla affärer och resturanger runt Djurakuten var helt igenbommade och troligen var alla hemma och firade!
Dagen före, tränade vi i ridhuset på L-ö, J byggde en kanonfin bana och jag fick verkligen anstränga mig för att sätta den med Storma, fick en hel del coaching av D, som också var med. Nyttigt, nyttigt! TACK! Ett bra pass och mycket trevligt sällskap! Sen iväg o jobba ;0)
Tillbringade även helgen med att jobba, så idag har jag haft fridag, inte alls dumt, även om jag blir lite paralyserad av allt jag borde göra, och får inget gjort istället. Har dock fixat klart dokumenten från ag-kommittéen till styrelsen och fått iväg dem med mail i tid, nåt o "bocka" av i allafall.

Sen har jag hyrt film på nätet för första gången, det var ju hel okey, efter viss ommöblering av vårt vardagsrum för att sitta bra ;0) Jag såg Stieg Larssons "Flickan som lekte med elden", för bara 39kr! JA, jag tycker den var bra filmad, böckerna bara älskar jag - fantastiskt bra! Har Du inte läst Millenum-triologi om Lisbeth Sallander, så gör det!!! Nu ska jag få till ett besök på bio och se den tredje filmen; "Luftslottet som sprängdes".

Ett annat boktips är Henning Mankells "Kinesen" - LÄS DEN! Svårt att släppa den när Du väl börjat läsa.

1 kommentar:

Monica sa...

GOTT NYTT ÅR!!!

Kram o Voff från oss