lördag 23 januari 2010

Äntligen en ny dator!

Idag (eller egentligen igår) för det förra inlägget avsåg ju onsdagen och dagens inlägg avser fredagens händelser, fast det hunnit bli lördag innan jag är klar.
I morse pallrade jag mig ur sängen redan kl 07.00 FAST jag var ledig. Måste passa på att träna agility i ridhuset när jag kan få tid, inte alls helt fel, när vi är på plats...men innan *gråter klagande* Träningen kändes positiv och hundflickorna & husse var på ett strålande humör, så det var kul. Brusa körde självständig perfekt gunga, om och om igen helt frivilligt, det var bara för mig att hänga på o belöna...hm undrar vem som tränar vem ;0)))
Efter träningen stack vi till Heron City & Media Markt för att kolla/ev köpa en bärbar dator. Inget lätt val, men till slut fastnade jag för en MacBook Pro, och så här långt känns det väldigt bra. Nu är det bäst o gå o knyta sig, om det ska gå o komma upp ur sängen i morgon när det är dags.

Inga kommentarer: