söndag 24 januari 2010

Dags att lämna över som kontaktperson..


i morse klev jag o hundflickorna upp redan vid 08.00 (husse snusade o sov) för att åka på St BTS promenad vid Hellasgården. Visst hade vi varit dåliga på att marknadsföra träffen, eftersom E som skulle ha lagt ut info om träffen på hemsidan, men hon fick istället åka till BB ca en månad för tidigt, m a o hade hon ju "lite" annat & tänka på. Själv måste jag ta på mig att jag fastnat med hela handen i rumpan o inte fått iväg nåt mail till alla på kontaktlistan. Men det hade ju stått i BTB att det skulle vara promenad idag, men ingen dök upp. Inte gjorde det mig nåt för vi tog en härlig promenad i solen och gick på isen vid Hellas, till hundflickornas förtjusning.
Grilla korv hade vi planerat för också, men korv åt vi inte förrän vi kom hem. Men det funkade också. Em o kväll är det jobb som gäller. Imorgon fridag & då åker vi till Sävsjö, för på tisdag är det begravning. Hinner kanske träffa pappa en sväng också.



Börjar komma på hur nya datorn funkar i stort..

Inga kommentarer: