lördag 30 januari 2010

Helg o ledig *njuter*

Idag skulle vi åkt o träna i Vagnhärad, men sååå trött o frusen som jag var igårkväll, när jag kom hem efter F&S-träningen, har jag inte varit på väldigt länge. Så att jag bokade av träningstiden var helt rätt för jag behövde verkligen sova i morse.
Var iväg till Skärholmen till Zoovaruhuset för att kolla in hundleksaker, en hållbar variant som hundflickorna fick i julkalpp av Tage. Vi handlade till terrierpojkarna som vi ska hälsa på imorgon - hoppas de uppskattar dem lika mycket som Brusa & Storma gjort. En jättetrevlig, stor och välsorterad affär som är värd ett besök.
Ikväll är vi bortbjudna på middag, misstänker att vi kommer få potatisgratäng *hoppas & längtar*, hundflickorna ska vara hemma, så vi blir inte borta så länge...för de bortskämda damerna är inte vana att vara själva särskilt mycket. Så det blir nyttigt o träna ;0))
Ha en skön lördagkväll!

Inga kommentarer: