söndag 5 september 2010

Väsby - BTS KM - Nynäshamn

Fullt upp, skulle man kunna säga! I helgen har jag bara diskat Storma, men ändå kört bra agility, faktiskt. Vi har kört med bra fart och gjort en massa bra saker. Eftersom husse har jobbat idag, söndag blev det även lopp med Brusa, jättekul, för hon blir sååå glad, och är jätteduktig, tyvärr klarar vi inte referenstiderna eftersom det går för sakta.
Stormas diskar känns lite tunga, men jag vet att jag ska ha TÅLAMOD, men det är lite halvjobbigt, för jag vill ju att vi ska va på topp hela tiden, men det är klart, dum tanke känner jag samtidigt som jag skriver det. I morgon ska jag träna i alla fal så nästa helg tar vi nya tag, i Hudiksvall.
Massor av kamrater har lyckats bra den här helgen och dem kan jag bara gratulera; Camilla som tog Medusas första cert efter att ha flyttat upp henne i klass 3 igår och blev KM-vinnare BTS, & Åsa E o Nap pinne igår, och med Ell blev det andra pinnen i agility och Maria o Dex som vann klass 3 o tog cert. Och Emelie N som tog 3cert och 2championat denna helgen och Marianne som blev uppflyttad till klass 3. Många som lyckats - härligt och hjärtligt grattis!!!!!

1 kommentar:

Ullis sa...

Tusen tack för klövarna:)