måndag 27 september 2010

En helt vanlig måndag

Tja, kanske lite gråare än vanligt. Hundflickorna hängde som vanligt med & jobbade, idag blev det bara några timmar i o för sig, men de gillar o vara på jobbet. Brusa verkligen ÄLSKAR att gå dit, och hälsa på alla som jobbar där, hon är såååå social med folk, så en del nog tycker hon är lite jobbig, men hon har sina favoriter bland personalen, det är vissa hon faktiskt letar efter på morgonen när vi kommer. Min gullis ;0)
Att åka tunnelbana & buss med hund tycker nog en del är jätte-jobbigt, men inte jag, mina småtjejer är suveränt duktiga på detta & då blir det ju en "baggis" - det är inte alls ovanligt att vi t om får en massa beröm av andra resenärer för att de är såå duktiga.
På jobbet var det fullt ös idag, jag satt i telefon hela dagen, med jätte-tel-kön, utan att få gnäll om att de inte kom fram (vilket tyvärr är lite för vanligt), men när det var som värst var vi faktiskt 3st som svarade oavbrutet. Kul när man kan jobba undan... även om det kanske är ett "duktighetssymdrom"
Och trots att det var mycket på telefon , hann jag greja med en massa hudgrejer, lyssna av telefonsvararen med 20st nya meddelande som skulle åtgärdas & det hann jag med, och SMS:ade alla som har tid imorgon, för att påminna dem om deras tid. Tyvärr blir det nästan alltid fel, när jag gör det..så jag vet inte om jag vågar fortsätta med detta, det ska ju underlätta arbetet, och INTE försvåra..vilket ju dubbelbokningar som jag fixar för jag klantigt påminner om fel tid....hm!
På tidig torsdagmorgon åker vi till Agility-VM i tyska Rieden, för att heja fram svenska landslaget och få en massa inspiration. Det ska bli sååå trevligt & skoj.

Inga kommentarer: