måndag 2 april 2007

Lite annorlunda...

Idag gick jag till jobbet utan hundflickorna. De låg kvar i sängen med magarna i vädret, de gullisarna, de snusa & sov, det skulle vara "hemmahundar" idag....husse var ledig.
Började tidigt idag och skulle öppna, men efter en stund undrade en av jobbarkompisarna om vi inte kunde byta plats, för hon mådde inte så bra. Okey, tyckte jag och skulle vara på mottagningen där jag sällan är. Det var jätte kul och jag & A körde full fart och fick det att flyta, som bara den. Riktigt kul ;0) Jag var full av energi och bara körde på för fullt.

Eftersom jag börjat tidigt och bara tagit en halvtimmas lunch kunde jag gå hem 16.15. Eller hem gick jag ju inte... utan åkte till LBK & vår nybörjarkurs i agility. Kom en hel timma innan jag skulle träffa R, men Å & I kom förbi och skulle träna lite kort, Å visade mig lite intressant när det gäller slalomträning & grunder. Ska testa på Storma nästa gång vi tränar, ja Brusa ska få testa med, men hon kan ju redan så det blir kanske int samma sak.

Idag fick jag svar från kursledarna på klicktränarkursen, har mailat för länge sen men inte fått nåt svar...lite dåligt, tycker jag. För jag har ju skrivit att jag behöver få svar.

Inga kommentarer: