onsdag 18 april 2007

Tänker det bli vinter igen?

Väderleksgubbarna pratade om att att det skulle bli kallt igen, snö och bara +3grader, så när det var grått och regnade när klockan pep, stängde jag bara av, messade R att vi uteblir fr agilityträning idag. Vi blir hemma och klickar och pluggar en del också hoppas jag. För i helgen som kommer ska Brusa & jag gå steg två i Canis klickertränarutbildning. Den här gången ska vi vara utanför V-ås, på Skultuna Brukshotell. Brusa & jag sover över för att slippa de 12milen hem & tillbaka för att bara sova...
Röja i lägenheten vore ju nåt också! Hmmm får se om det kan bli idag eller om jag får ta det i mitt nästa liv. Ska jobba 17-22 är det tänkt.

Hundflickorna sover fortfarande fast kl 10.30...det är fortfarande grått, även om solen verkar försöka bryta igenom lite. Ska nog trotsa vädergudarna & ta en liten prommis med "flixen".

Inga kommentarer: