söndag 21 oktober 2007

JAAAAAAAA, betydligt bättre än igår!

Jag är nog i princip frisk, det är knappt jag vågar säga det högt, för då är det väl risk att jag blir sängliggande eller nåt. Men visst, jag har sovit mycket, men ganska ovanligt ändå, för mig i alla fall att bara ha en en-dagars-förkylning, så här på hösten. Tycker i princip att alla runt omkring mig snörvlar och låter...men min dip kanske bara var ett svar på Influensavaccinationen som jag fick i torsdags.
Tänkte skriva en massa saker, med 'borde' före, men jag struntar i det, för jag HAR gjort en massa idag. Först sov jag läääänge, pga förkylning, och husse (*får stjärna*) tog ut jyckarna
Sen städtime, inte ett ögonblick försent, men det blir aldrig annat än när vi ska ha gäster. Hundpojkarna behövde ta bort stygnen efter kastrering & då passade vi på att bjuda med husse & matte också. De fick jättegoda linssoppan och gott bröd till. Efterätt serverades Frödinge kladdkaka och den var alldeles förträffligt okey, tycker jag.

Igår började jag scrappa ordentligt, men än så länge gör jag bara vykort...bok/album får komma senare.
En tacksamhetslista hade jag tänkt få till iaf;

Jag är tacksam
- att jag har en fantastisk sambo
- att min förkylning verkar ha gått över, redan efter en dag!
- att jag har mina härliga hundar
- att jag har ett roligt och utvecklande jobb ....försöker komma på fler saker som borde vara med här.

Nästa helg ska jag till Ö- o på fest, min bästa vän L fyller 50! Helt otroligt, att vi är så gamla, tur att jag inte känner mig sååå gammal, som jag är.


Inga kommentarer: