fredag 26 oktober 2007

Snörvel, halsont, huvudvärk...verkar inte vilja ge sig


Stackars hundflickorna har det inte kul, husse är bortrest & matte är sjuk, så speciellt mycket hundaktiviteter blir det inte. En sväng förbi Vinterviken blev det iallafall mitt på dagen och även om jag blev genomsvettig av promenaden var det värt det för hundflickornas skull. De är helt underbara, klagar inte, sover om jag sover, ligger i knät och gosar om jag sitter vid datorn (jo,då båda samtidigt) eller om jag sitter i soffan kommer de och bara sitter och trycker sig emot mig, de gillar o vara nääära! Det gillar jag också att ha dem nära.
De brottas och grejar med sina leksaker och ska bli jagade genom lägenheten, så vad gör man inte...de måste ju få nåt kul.
Imorgon ska min kamrat L i Ö-o ha sitt 50års kalas och jag vet ärligt talat inte om jag pallar att åka dit. Men jag ska försöka. Brorsan M kan ta hand om hundarna, så jag kan åka tåg bara fram & tillbaka...för att slippa köra. Men jag får se hur jag mår imorgon.
Är jag friskare ska jag nog ta en sväng till LBK & agilityplan för att träna, det känns som om det var en evighet sen sist. Småbrudarna gillar ju verkligen detta så det är de värda! Försöker få igång en agilityborder-hemsida, men det strular lite, men nu har jag hittat ett bra och helt gratis ftp-program (sånt gillar jag!) Så nu ska jag nog få till det.

Inga kommentarer: