onsdag 19 augusti 2009

Proffsfotografen Eivor Rasehorn har varit i farten!





1 kommentar:

~¤~ Angeleyes ~¤~ sa...

Hej Lisa!
Jag undrar hur du fick tag på Eivor!? Har försökt i ca 9 år...
Min pappa en brandman som hon arbetade med under 1997 inför den absoult första brandmanna kalendern. Han gick bort för 11 år sedan nu i dec och Eivor var på hans begravning och fotograferade. Min pappas fru träffade henne och fick kopior på de bilder hon valde ut och jag ville ju med göra det. Lyckades vid ett tillfälle att få träffa henne men då hade hon inte hittat de bilderna och jag fick några andra överblivna bilder från Brandmannakalendern 1997 då pappa va med. Jag önskar av hela mitt härta att få tag på dessa bilder från hans begravning då jag inte själv har några! Snälla ge mig hennes nr eller ge henne mitt namn och be henne söka upp mig! Jag tackar redan nu på förhand och håller mina tummar! Mvh Hanna www.zeidlitz.se