onsdag 12 augusti 2009

Nu jäklar!

Idag är jag såå nöjd med mig själv. Köpte F&S-årskort i måndags, inte bara för jympan utan la till för ett "Allträningskort" så även gymmet o spinning ingår. Det är ju ingen garanti att jag kommer iväg för det. MEN jag var klok nog att på en gång boka en instruktör för att få en ordentlig introdution i gymmet. Så idag var det dags; kom i väg, först var jag på gym-instruktionen med G som var jättebra. Det blev inga maskiner utan lösa vikter, han gav mig bra och kanske lite till en början för svåra övningar. Men jag sa visserligen att jag vill utmana mig själv, och vara vältränad om ett år och det tog han fast på...vet inte om jag måste ta paus i jympandet, för att komma igång med styrkan ordentligt. Nej, jag tror att det går att kombinera, ska försöka planera ordentligt. Jympa, gymmet, hundträning, jobb och livet...tja det går nog, för det är ju så kul ;0) Imorgon ska jag iväg o hålla föredrag om hundens hud, det ska bli spännande men det ligger ju väldigt nära mina arbetsuppgifter, så det blir inte särskilt svårt, för dem kan jag ju, men ändå lite annorlunda. Hinner kanske träna på gymmet efteråt..
Och på fredagkväll sticker vi till Ö-o och sover hos T:s syster, för i helgen är det tävling hos Frövi BK. Det ska bli sååå kul, var ju ett litet tag sen nu ;0)

Inga kommentarer: