fredag 7 augusti 2009

Första jobbvecka nästan avklarad!

Nu har jag varit tillbaka på jobbet sen i måndags och jag är nog lite knäpp för jag tyckte det skulle bli jättekul att komma tillbaka igen. Sen att hudfacket var överfullt med journaler som alla vill ha hjälp med någonting. Inte förrän idag har jag kommit ordentligt ner i högen och först då kände jag att var ikapp, SKÖNT!

De här två fina bilderna har nån "proffsfotograf" tagit, tyvärr minns jag inte vem, men grymt snygga bilder! Tack!

Hundflickorna & jag styrde kosan mot Jönåker och A - Brusas uppfödare igår för att få dem trimmade. Själv är jag alldeles för lat & bekväm för att fixa det själv, och det är en bra anledning att ses. Nu hade hon dessutom 2-veckors valpar (3+3) så det gjorde ju inte besöket mindre trevligt. Ååååh jag blir riktigt "valpsjuk"....vill ha!! Men nej, vi har ju två gullisar.

Vad fina våra gullisar blev sen, ska fota dem, så det kommer nåt foto med dem nyfriserade, så småningom.
Ikväll var vi o tränade, en utmanande och kul bana av kommande VM-domaren och sen lite slipning på Brusas fart i slalom, Brusa & husses samarbete också i slalom (och oj var hon gick), upplopp med "Fram" "Fram"-kommando för dem båda och självständighet på gungan. De var jätteduktiga, men vi behöver mängdträna det, så detta kommer att återkomma på våra träningar närmsta tiden. Snacka om att jag blivit "såld" på blindbyten, ville göra det lite för mycket på banan, men det lägger väl sig efter ett tag så vi hittar lite balans igen.

Inga kommentarer: