torsdag 12 november 2009

Flyt i livet, inget med tur att göra!

Så hette föreläsningen som jag o min kamrat G var på idag. En hel del tänkvärt men det mesta kändes som repetition, dé där har jag hört förut, typ. Men helt klart trevligt att bli påmind, men det känns som jag é lite på gång, med det positiva tänket redan. Det liksom ingår i mitt sätt att hålla på med agilityn o jag försöker nog i livet också! Även om jag inte alltid lyckas...jag tror ju i min enfald att jag kan påverka andra, mer än jag kan. Så ibland har jag ju inte bara krav på mig själv utan även på min omgivning, som att man ska göra sitt jobb, när man är på jobbet osv.... MEN egentligen ska jag väl inte bry mig om vad andra gör o inte gör...men det gör jag, för det känns som det påverkar min arbetssituation/arbetsbelastning, & då blir min känsla att det är orättvist. Ja, jag är bara människa, men jag ska försöka att fokusera på mitt eget för då blir nog min egen känsla bättre. Så nu har jag gnällt av mig!

Lite agilityfilm kanske kan pigga upp nu istället? KLICKA

Inga kommentarer: