söndag 29 november 2009

Att göra skillnad...

DET hoppas jag och tror att jag ibland gör för djurägare på jobbet. Jag t om vet att jag gör skillnad för en del, för det har några sagt.
Olika personer gör olika intryck på oss alla. Ikväll efter jobbet åkte jag på årets första glöggfest, jättemysigt, även om jag har svårt för att köra när det är mörkt, sen jag för många år sen somnade vid ratten och hade totalkvaddat bilen. Men ikväll gick det jättebra.

Där på glöggfesten dyker en lärare, ja den bästa jag haft, upp. En som verkligen gjorde skillnad... och ett fantastiskt intryck på mig när jag gick på Bosön för 14-15år sen. Oj vad jag blev glad! Visade sig att den här personen var en av närmaste grannen till värdparet. Snacka om att världen ÄR liten, härligt liten! Och att återse gamla vänner ger energi, och likaså gör glöggfest ;0)

HA EN BRA 1:a ADVENT!

2 kommentarer:

Lisa sa...

Hej skulle gå in på min egen blogg och kolla men kom in på din istället, likande adress vi har och dessutom likande intressen hundar och agility :)

Anonym sa...

Du gjorde skillnad idag.
Ett kort låg på bordet.
Vi har det så tungt.
Och så kom det ett kort hem. Ditt namn stog där.
Tack!
Primus matte
Primus husse