söndag 22 november 2009

Shit, pommes frites vad tiden går, nu igen!

Jag fattar inte vart tiden tar vägen den bara rusar iväg! Det är mer ett konstaterande när jag ska blogga och påminns om att det var ett tag sen sist. Inget som gör mig särskilt stressad, som tur är. Och massor hinner jag med också! ;0)

Jobbar som vanligt, ganska mycket, långa tisdagar med hud, gör att jag blir lite sliten, men sovmorgon på tisdagar är ju aldrig fel. Och naprapatbesök hos G, med massage och stretching. Och i torsdags var hundflickorna och jag hos fotograf Eivor Rasehorn och "jobbade" igen. Både Brusa & Storma är jätteduktiga, men Brusa går nästan att få att göra vad som helst, bara jag klickar några gånger och belönar med godis. Och Storma hakar på, och gör hon också, de är sååå roliga! Här nedanför är några bilder från ett tidigare fotojobbtillfälle;


Samtliga foton i inlägget tagna av Eivor Rasehorn
Fredag -lördag har jag tillbringat på hotell, jag har hjälpt till att arrangera hudkurs för veterinärer, förra helgen var vi där också men då var det hudkurs för sköterskor. Det är jättekul och väldigt nyttigt att få det repeterat och uppdaterat med "det senaste".
Imorgon ska vi träna agility med Å i ridhus, det ska bli såååå skoj, för vi har knappt gjort nåt sen Rättvik.

Inga kommentarer: