torsdag 29 mars 2007

Brusa är borta *snyft*

Nej verkligen inte så farligt som det låter!!
Hon är bara hos min lillebror M "på lån" han har tjatat att han vill låna hundarna, men jag har inte riktigt tagit det på allvar. Men han backade lite när det gällde Storma eftersom hon får medicin 3 gånger om dagen och inte får äta vad som helst pga sin allergi.
Men nu sover Brusa över hos "morbror" från ondag till fredag. Men jag saknar henne sååå, bra träning för Storma sa husse först, men sen ändrade han sig & sa att det var bra träning för matte....usch ja, hon har det säkert jättebra, men det ska bli jätteskönt att få tillbaka henne imorgon igen. Storma har också fått nyttig träning, men helt klart uppskattar vi att vara tillsammans allihop i vår lilla familj ;0))

Känner mig lite stressad, tiden går fort och programmet framöver är ganska späckat. Men till helgen har jag ganska lösa planer...agilityträning på klubben lörd morgon & ev afternoon tea med E på söndag. Sen behöver jag plugga mer & träna mer klicker med Brusa. Bäst att ta tag i det ordentligt annars är det ju inte så stor mening med att gå kursen. Kul men svårt...
Funderar på om jag inte riktigt fattat eller om det är så här svårt, eller om det bara är & träna mer.

1 kommentar:

e sa...

Herregud! Jag fick ju hjärtat i halsgropen när jag läste rubriken. Man får inte skrämmas så!!!

Afternoon tea på söndag blir toppen!