torsdag 22 mars 2007

Inget fel egentligen, men livet känns ändå rätt trist...

Jag borde nog inte gnälla, men får se om jag kan gnälla lite här så kanske det blir bättre.

Största felet är just nu, att trots att jag börjat träna så ökar jag i vikt. Känns ruggigt otillfredställande Blääääääää! Jo, visst fuskar jag med en massa skitmat & godis/fikabröd, men jag ids helt enkelt inte ta tag i det ordentligt - fast jag VILL det! Kan motivationen slå ner i mig som en blixt från klar himmel, tack!

Mer då....hundflickorna tränas inte riktigt så mycket som jag tycker de borde och jag vill. Den lilla Storma har dessutom gått upp i vikt, från 6,2kg till 7kg(!!!!) den lilla räkan har blivit en cylinder, utan midja. Men nu ska hon få testa Brusas bantarfoder, det är fiskbaserat, bara hon tål det för allergin, men det har funkat hittills idag. Annars får vi väl blanda JWB Anka med ris...

Sen är det bara rätt tråkigt - men ändå inte, jo det är trist! Precis så där är jag just nu...bläääh

Imorgon ska jag ha sovmorgon, och ikväll har jag bara varit hemma, sköönt, det var länge sen.

Många saker som jag skulle vilja ta tag i, men det får nog bli i mitt nästa liv ;0) Go´natt! Lite sömn kanske gör susen, på tristess, värt & testa.

2 kommentarer:

e sa...

Usch, jag vet hur det känns. Och fast man vet att det kommer att vända igen, så känns det inte så när man är nere.

Kram på dig!

Lisa sa...

TACK! Det var inte sååå farligt, men gnället i bloggen gjorde kanske saken lite bättre.