tisdag 20 mars 2007

Mycket har hänt...

senast jag skrev hade jag varit iväg på hudkurs för veterinärer. Men det var toppen även för mig som sköterska. Jättebra tycker jag.
I söndagsmorse hade vi St BTS-promenad, 7-8st krakar vågade sig ut i det snöblandade regnet och blåsten ven, så det var verkligen inte skönt att vara ute. Det var båda 2 & 4-benta rörande överrens om.

Vi 12-tiden kom, U, BTS nya kassör och hämtade alla prylar, dator, skrivare osv. Oj, vad skönt det var med lite mer plats i vardagsrummet. Symboliskt blev det bra också för NU hade jag avgått på riktigt!

Å, ringde, hennes hund hade antagligen börjat valpa, ca 10dygn förtidigt och hon befann sig i Norge, och skulle inte komma hem förrän, senare samma kväll. Kunde jag åka över och kolla om det var så? Åkte över...
var där några timmar, tiken födde 2 döda valpar, tråkigt, men tiken mådde bra som väl var.
Vi hade "is i magen" och och hade tel kontakt med K. som gav proffsig hjäp *tack*

Inga kommentarer: