onsdag 7 mars 2007

Onsdag=jobba kväll!

Idag är en helt vanlig dag, fast för å vara en sån dag är den rätt ovanlig, tycker jag. Vakande innan (!!) klockan ringde, PIGG och klev upp ganska omgående. Började plocka i ordning lite i vårt "bombnedslag" , nej det var faktiskt inte så farligt. Blev ganska okey bara genom att diska & plocka undan...tänk att det gör sån skillnad.
Åkte till ridhuset på Lidingö för agilityträning, vår träningskompis R var hemma & sjuk så T & jag och hundflickorna körde själva. Gick väl så där, lite trist för T surar ihop ganska lätt om jag säger något, så det tar bort lite av det roliga. Jag försöker ju bara "coacha" & han tycker väl att jag hackar, så jag vet inte riktigt hur det ska bli kul för alla. För är jag helt tyst, så frågar han efter feedback....hur man än gör så ÄR rumpan bak!

U, numera BTS kassör, kunde inte komma idag heller, hon är fortfarande sjuk. Hoppas hon kryar på sig, så kanske vi kan ses i helgen.

På vägen hem från ridhuset blev vi påkörda av en lastbil, vi stod still & han svängde in i vår framflygel, såg inte oss. Inga skador på nån av oss, men på bilen och en massa jobba med att få ersättning och få bilen fixad ....*bläh*

Inga kommentarer: