fredag 13 juli 2007

Fredag

Oj, så har den här veckan också gått. Det går med sån fart. I dag ska jag jobba em & kväll så det är min jobbhelg. Och Stormas dag för att få sin spruta, mot sin dammkvalsterallergi. Hon är så duktig, rör inte en fena när jag ska ge den. Hon är vår lilla princessa ;0))

Vi skjutsade husse till jobbet vid 9.00 och fortsatte sen till Ågesta för att träna agility. Gräset var lite högt men annars var det helt okey. Båda hundflickorna skötte sig bra, men skriker/skäller förstås när den andra tränar eftersom det är sååå synd om den som inte får vara med. Efter en dryg timmas träning åkte jag till Farsta C, hittade en snygg regn/träningsjacka åt T, på rea. Visserligen bara L men jag tror han kan ha den, annars fick man lämna tillbaka, fast det var rea. Shoppade även på konsum, en av mina favvobutiker, har det varit i varje fall, planerar lite för helgen och vår avresa mot Smedjebacken sönd.kväll efter jobbet.

Snart dags för att sticka till jobbet...en kopp te först, kort kissrunda och sen så...
Ciaó!

1 kommentar:

Åsa Su sa...

Klart att Konsum är ett favvoställe!!!! :-)
Hälsar Åsa Su inne på sitt 40:e år som Konsumanställd