onsdag 4 juli 2007

Svårt & bestämma sig..

..vädret alltså. Idag är det ena stunden mulet, grått och sen nästa solsken och varmt. Svårt att klä sig, och veta om man kan sticka o träna agility eller om det tänker komma en skur.

Idag är det onsdag och jag jobbar kväll som vanligt, "kompar" några timmar för att hålla nere min summa komp och för att det är skönt, känns ju nästan som om jag är ledig. Slappar, plockar lite hemma promenerar hundarna och bara ÄR. Det tycker jag är en riktig lyx. Visst finns det en massa borden, borde göra det och borde göra datt...men det får vänta. Även om jag skulle må bra av att få en del av dem gjorda också.

Till helgen ska vi tävla agility i Åtvidaberg, Linköpings HU arrangerar. Det ska bli jättekul, hoppas jag, för det var ett bra tag sen senast vi tävlade. Vi ska bo på vandrarhem och det brukar ju vara trivsamt.

Innan dess ska det bli lite klickerträning och agililtyträning, har ledig dag imorgon och det är ju aldrig fel ;0) Får se om hundflickorna kan bli trimmade också, det skulle vara behövligt.

Inga kommentarer: