måndag 30 juli 2007

En ny vecka - vad kan den bjuda på?

Idag skyndade jag iväg, med hundflickorna, till jobbet och hade en ganska bra dag på operation, även om det var ett tag sen så jag kände mig lite ringrostig. Att jag hade skyndat mig på i morse skulle jag kvickt bli varse, när jag stod utanför dörren här hemma och inte kunde hitta mina nycklar i väskan... Hmm när hade jag dem sist? Igår, jag de måste ju vara kvar hemma, utelåst alltså. T hade jobb och körde fram o tillbaka till Jönköping, så han skulle bli sen.

Som väl var hade jag och G bestämt att hon skulle komma hit hem, för att vi skulle klickerträna inför helgen då vi ska på kurs igen. G hade träningsgrejer och papprena, vi hade bara korv, hundflickorna o jag. Men Brusa & Storma tyckte det var full tillräckligt ;0))) Det tog ca 1,5timma innan vi var klara med dagens träning och sen tog vi en sväng till våra kamrater Hasse & Tage. Oj, vad länge sen det var sen vi sågs - det blev bus och kel och allmänt livat. Hundarna verkade tycka det var lika kul som vi tvåbenta att ses. Alltså får vi nog ta tag i det och göra det lite oftare. Jag fick jättegod mat och en kanna te hann vi sippa i oss, innan vår husse dök upp.
Klockan tickar iväg....dags att sova, imorgon är den en lång huddag, det ska bli kul!! Natti, natti!

Inga kommentarer: