måndag 23 juli 2007

Åter i vardagen

Morgonen var inte så seg som jag hade trott, även om jag gled in ganska precis på jobbet. Brusa & Storma tog lite extra tid på sig, måste ju nosa lite här & lite där - och sånt kan ta tid ;0)!

Jag har fått en avi för att hämta dammsugaren som jag vunnit! Tänk er att jag vunnit en dammsugare, ja visserligen en handdammsugare, men det är inte det....utan hur jag vann den!
Jag satt vid datorn och surfade och fick för mig att jag skulle, kolla hur länge "resturangernas dagar" (ja, det hade bytt namn) skulle hålla på i Kungsan, och så fanns det en tävling i anslutning där med lite frågor och så skulle man skriva en slogan på 15 ord. Något som jag verkligen brukar vara helt värdelös på, men denna gång gick det bra, jag var en av tre som vann ;0)))) Ska försöka hämta den imorgon.

Höll på & glömma.. dagens stora grej! ÄNTLIGEN har jag tagit mig iväg till träningen på Friskis & Svettis och jag överlevde! Jag känner mig stolt och nu j..lar ska det bli satsning av! Köpte nytt årskort, eftersom det gamla gått ut. Skönt att vi får en tusenlapp av jobbet för träningskort, så blir det ju faktiskt inte så mycket pengar för välbefinnande. Ska bli flitigare på Aftonbladets Viktklubbs sida också, där jag bokför mitt matintag. Väldigt bra och tydliggör precis hur mycket jag stoppar i mig. Ska göra matlådor med husmanskost och frysa in, det funkade väldigt bra när jag lyckades ta bort 13kg.

Inga kommentarer: