måndag 19 februari 2007

Annorlunda vecka väntar

Det är några dagar sen jag skrev och det har hunnit hända en hel del.

  • Jag är inte längre kassör. Det känns skönt, men fortfarande är själva överlämnandet till nästa kvar, tror inte jag hinner fixa med det denna veckan.
  • DjurAkuten har fyllt 20år! Vi firade med en SPA-helg på Högbo brukshotell, det var grymt trevligt. Jag hann med att få helkroppsmassage, pilates-pass & vattenjympa pass, basta, promenad och ansiktsmassage. Dessutom var det förstås väldigt god mat; lunch-buffén i lördags var väldigt smaskig och middagen okey, men tyvärr utdragen pga teater, efterrättsbuffén som stället tydligen är vida kända för, var magnifikt...& snacka om vi åt, & åt! Allt var mycket generöst och genomtrevligt! Stort TACK till vår chef M för detta!
  • Agilityträning i ridhuset var det som vanligt, både Brusa & Storma skötte sig, men ingen av dem hade en jättebrakväll.
  • Igårkväll kom hemuppgifterna på klickertränarutbildningen, tänker ta tag i dem ganska omgående...och lite instuderingsuppgifter på böckerna vi ska läsa var det också
  • Idag har jag varit på hudkliniken och fått ett test satt på ryggen, det ska sitta till onsdag och läsas av två gånger (torsd & månd) och förhoppningsvis kommer det visa om jag har kontaktallergi mot något av de 30ämnen de testar. Lite spännande...men det finns INTE någon positiv kontroll, så jag behöver inte vara orolig att det ska klia, om jag inte är allergisk alltså. Jag tror inte det faktiskt.

Att veckan är annorlunda beror till en hel del på hudtesten, eftersom jag bytt lite tider och dagar för at få ihop det med läkarbesök osv. Dessutom ska vi ha "medarbetarskaps-utbildning" för oss sköterskor på jobbet. Hälften på onsdag och hälften på torsdagen. Jag har fått byta så jag utbildar mig på onsdagen, jobbar alltså inte kväll. Och fredagen ska jag jobba dag istället för kväll, då brukar det ju vara kväll eftersom det är min jobbhelg. Hoppas bara det funkar för hundflickorna.

Inga kommentarer: