måndag 26 februari 2007

Helgen är över!

Den bestod mest av att jobba och det var ju inte hela världen, för inte var det mycket att göra. Nej, jag hann undan lite annat, en massa hudgrejer som blivit liggande några dagar bl a. Skönt!

Innan jag åkte & jobbade tog vi en sväng till LBK, där pulsade vi i snön och hoppade över några agilityhinder, tog några slalompinnar, och hundarna skällde i kapp för att det var så kul. Dessutom passade Brusa på att hoppa upp och ner i snön, för att leta efter en liten kong med snöre, som jag kastade som belöning. Hon stod på huvudet i snön för att leta & sen bar hon den stolt och mycket glad på vår lilla promenad. Åhhh vad kul det är att de dem såååååå glada, det värmer ända in i "hjärteroten"

Imorgon är det fridag på schemat - men så fri vet jag inte...först till KS för slutavläsning på hudtestet & så en del andra ärenden på stan (bl a hämta biljetter till en konsert i Globen i april med en massa ABBA-låtar) och packa ihop alla BTS saker så det är förberett till onsdag fm då jag ska lämna över på "riktigt" till nya kassören. Dagen känns redan späckad & så ska jag försöka ta mig iväg och träna på em/kvällen. Tänkte mig ett medel-pass på F&S.
DET vore skönt, både i själen & kroppen.

Inga kommentarer: