lördag 10 februari 2007

LEDIG lördag, & inget planerat, utan att det var meningen =0)

Tänk så bra det kan bli, utan att det var meningen. Brusa började löpa sent i torsdagskväll, alltså måste jag skriva löpintyg till Linköpings HU som vi skulle ha besökt idag, lördag. Någont som jag verkligen sett fram emot, för det känns som om det var länge sen Brusa & jag tävlade. Fast det bara var en månad sen vi var på Åland....tävlings-abstinensen börjar sätta in.
Ja, ja vi får pengarna tillbaka och en helt ledig helg att bara vara, något som jag verkligen behöver och det känns som en riktig lyx.
Plockar undan, dammsugar och läser och bara ÄR....det är fantastiskt skönt! Brusa & jag har klicker tränat också, det är rätt svårt måste jag säga men otroligt kul & motiverande. Hon älskar det! Och det är ju lättare med bara Brusa hemma. Storma är med husse & övningskör med systersonen M. Vi ska passa på att dammsuga (då bör Storma ju inte vara hemma) & äta sånt godis som vår lilla allergiker ev inte tål, men Brusa gillar. Lite hemlisar alltså!

Igårkväll var E & jag på Helens Krog på söder, vid Mariatorget. Vi åt mycket gott, men vi satt trångt och ihoppackat fast vi hade bokat bord redan dagen innan. Tur att sällskapet & folket runt omkring var trevliga. Men hit går jag nog inte igen, väljer nog HK på St Eriksgatan istället, trevligare personal än igår, det avgör! Maten kanonbra, men det är den ju på andra stället också! Vi passade på & planera St BTS-träffar för vt, så nu blir det nog träff ca 1gång i månaden.

Inga kommentarer: