torsdag 15 februari 2007

Ledig dag!

Ja, det är nog aldrig fel, men idag har jag inte gjort många knop, så samvetet kunde säkert mått bättre om jag hade varit lite effektivare kanske.
Trött, slö & likgilitig? Nej, inte riktigt, men lite åt det hållet. Tur att jag har hundarna, de är mitt ljus i tillvaron oavsett hur trist jag ibland kan tycka att det är. Idag är faktiskt en sån dag!

Men hundflickorna är gulliga som vanligt, och visar att de tycker om en - tja, vad gjorde jag utan dem? Gullisarna!
Vi har klickat idag igen, snacka om att vara motiverade....men de gillar ju godiset så det finns lite av en risk att de blir tjocka. Brusa har gått upp lite, så vi måste korrigera lite med portionsstorleken, om vi ska kunna fortsätta att belöna med godisar. "Ronny Råtta" är en ny gó leksak som båda är väldigt förtjusta i, igår på träningen i ridhuset använde jag den och vilken fart det blev! Brusa skuttade och hoppade runt runt i nåt slags lyckorus, av att få denna nya leksak som det dessutom går bra att kampa med..forts om "Ronny Råtta" följer, tror jag.

Inga kommentarer: